תקלה עולמית : שוב תקלה עולמית בוולט: לא ניתן ×”×™×” להזמין משלוחים במשך : במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. לא ניתן להזמין בגלל תקלה טכנית חמורה . הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, .

הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. תקל×
תקל×" עולמית ×'וואטסאפ | ערוץ 7 from a7.org
תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . אפליקציית המשלוחים וולט מושבתת משעות הצהריים (שישי), לטענת החברה, בשל תקלה עולמית.

תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

לא ניתן להזמין בגלל תקלה טכנית חמורה . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . תקלה עולמית בכל אפליקציות פייסבוק, משתמשים מדווחים כי לא ניתן לנהל שיחות בוואטסאפ ולא ניתן בכלל להכנס לאפליקציות פייסבוק ואינסטגרם □ מניית . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית בכל אפליקציות פייסבוק, משתמשים מדווחים כי לא ניתן לנהל שיחות בוואטסאפ ולא ניתן בכלל להכנס לאפליקציות פייסבוק ואינסטגרם □ מניית . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . לא ניתן להזמין בגלל תקלה טכנית חמורה . ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו.

ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. תקל×
תקל×" עולמית ×'וואטסאפ | ערוץ 7 from a7.org
משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית בכל אפליקציות פייסבוק, משתמשים מדווחים כי לא ניתן לנהל שיחות בוואטסאפ ולא ניתן בכלל להכנס לאפליקציות פייסבוק ואינסטגרם □ מניית . אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . לא ניתן להזמין בגלל תקלה טכנית חמורה . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.

אפליקציית המשלוחים וולט מושבתת משעות הצהריים (שישי), לטענת החברה, בשל תקלה עולמית. תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . תקלה עולמית בכל אפליקציות פייסבוק, משתמשים מדווחים כי לא ניתן לנהל שיחות בוואטסאפ ולא ניתן בכלל להכנס לאפליקציות פייסבוק ואינסטגרם □ מניית . גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . לא ניתן להזמין בגלל תקלה טכנית חמורה .

תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן.

תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. תקל×
תקל×" עולמית ×'וואטסאפ | ערוץ 7 from a7.org
תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. לא ניתן להזמין בגלל תקלה טכנית חמורה . הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות.

ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו.

הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. תקלה עולמית בכל אפליקציות פייסבוק, משתמשים מדווחים כי לא ניתן לנהל שיחות בוואטסאפ ולא ניתן בכלל להכנס לאפליקציות פייסבוק ואינסטגרם □ מניית . תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. אפליקציית המשלוחים וולט מושבתת משעות הצהריים (שישי), לטענת החברה, בשל תקלה עולמית. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה .

תקלה עולמית : שו×' תקל×" עולמית ×'וולט: לא ניתן ×"×™×" ל×"זמין משלוחים ×'משך : במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .. לא ניתן להזמין בגלל תקלה טכנית חמורה . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: